De nederlandse global tagline hier

NL

Diensten

Stichting Online Betalen verwerkt onder meer betalingen voor de volgende diensten:

MoneyMedic

logo moneymedic

MoneyMedic is een online facturatie systeem voor ondernemers en richt zich vooral op ZZP-ers en MKB bedrijven. Met deze applicatie kunt u eenvoudig facturen maken en versturen aan uw afnemers. Deze kunnen de factuur eventueel met iDEAL betalen. De afhandeling van de iDEAL transactie wordt gedaan door de Stichting Online Betalen.

Heeft u vragen over transacties of het product MoneyMedic, neem dan direct contact op met de supportdesk op www.moneymedic.nl/support

Money2

logo money2

Money2 maakt het mogelijk om direct geld op je PayPal-rekening te plaatsen door middel van een iDEAL betaling. Money2 werkt samen met PayPal om zo een snelle en eenvoudige manier van opwaarderen te realiseren. De Stichting Online Betalen verzorgt voor Money2 de afhandeling van de iDEAL transactie.

Heeft u vragen over transacties of het product Money2, neem dan direct contact op met de supportdesk op www.money2.nl/support

Betaaldienstverlener

Stichting Online Betalen heeft een vergunning bij de Nederlandsche Bank (DNB) als betaaldienstverlener en is gecertificeerd door Currence als Collective Payment Service Provider (CPSP) ten behoeve van iDEAL.

logo currence

Betaaloplossing nodig?

Stichting Online Betalen is onderdeel van Online Betaalplatform. Voor meer informatie ga naar: www.onlinebetaalplatform.nl

Online Betaalplatform